Make your donation now

跳去導覽 跳去搵嘢

維基百科創始人占美威爾斯嘅呼籲

維基百科係全球第五大網站,每月為4.22億人服務,頁面瀏覽人次有幾十億。

商業化唔係過錯,廣告亦都唔係邪惡,但佢哋唔應該響呢度,唔應該響維基百科。

維基百科好特別,佢好似圖書館或者公園,又似座思想嘅廟。佢係畀我哋諗嘢、學嘢同分享知識嘅地方。

當我創辦維基百科嗰陣,我可以將佢變成有廣告嘅牟利網站,但我最後決定唔咁做。我哋一路都努力令佢慳錢。我哋做到我哋嘅目標,而浪費就留畀其他人做。

如果每個睇到呢篇文嘅人都捐5蚊美金,一日嘅捐款夠我哋一年使費。可惜唔係個個人都能夠或者願意捐錢。咁都無所謂。每年都有足夠人去捐錢。

今年請考慮捐5蚊美金、50蚊港紙或者任何你想捐嘅金額去撐維基百科可以繼續搞落去。

多謝晒!

衛詹美
維基百科創辦人

Sorry, we're having a little trouble detecting what country you're in. Please visit Ways to Give for international payment methods.