Template:Appeal/default/yue

From Donate
Revision as of 11:57, 4 October 2011 by imported>Wiki637 (Created page with " 響維基百科度,我寫過2,463篇文。佢哋全部都係'''免費'''而'''自由'''嘅。 我係一個系統顧問,喺一個大...")
(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to navigation Jump to search

響維基百科度,我寫過2,463篇文。佢哋全部都係免費自由嘅。

我係一個系統顧問,喺一個大規模嘅金融電腦系統環境工作。如過我將花喺建構維基百科嘅時間嚟換取營利,我可以賺多近千千百百嘅銀紙。

但係錢唔係促使我嚟到呢度嘅原因。你哋響維基裡面用唔同嘅形式去交易。嗰啲數以千計、鐘意編輯嘅編輯者同我都好樂意向你哋證明呢一點。我哋知道,呢個世界將變到更美好,淨係因為,響呢度嘅所有知識、訊息,都係完全免費嘅。

當然,被視為免費嘅基礎建設梗係唔係不勞而獲嘅,呢個亦都係點解我哋每年都做募款活動嘅原因。維基百科裡面,絕對冇廣告、無吸引人消費嘅字樣、頁面裡面冇任何商業性嘅標語。我哋嘅目的並唔係對你做推銷。所以,維基百科係絕對無商業利利益污染嘅淨土。

我哋淨係要你伸出援手,$5、€10、¥1000或者係你可以負擔嘅捐款。

基礎建設提供我哋正常嘅運作,提供非營利組織維基媒體基金會正常運作,基本建設就等於我們嘅命脈。而且維基百科亦係全球網頁瀏覽量第五大嘅網站,然而淨係靠住370部伺服器、少過100個工作人員維持運作。真係令人幾吃驚。

比起前五大瀏覽量嘅網頁:

  • Google:1,000,000部伺服器,24,000個員工
  • Facebook:60,000部伺服器,2,000個員工
  • Microsoft:220,000部伺服器,90,000個員工
  • Yahoo:50,000部伺服器,13,900個員工

維基百科係一個靠著少少捐款就可以營運相當長時間嘅非營利組織。

經濟得以建立,我哋假設人做嘢淨係為咗賺錢。咁,邊個會去打一份賺唔到錢嘅工呢?

響維基百科,我哋嘅信念在於:「協力增長知識,共創無價資源」。文化唔係由最高領導人所建立嘅。你可以有一個冇偏見嘅、精確嘅資訊。組織化嘅、完整建檔嘅、完整引用嘅、最新穎嘅、任何你想要嘅資訊都應有盡有。

呢個似乎對我嚟講係個好好嘅協議。

再次多謝您

Alan Sohn
維基百科編者